2016. június 2., csütörtök

4. Nap... A kísértés

Elérkeztem a negyedik naphoz, pontosabban túléltem, ugyanis ez a nap épp egybeesett a névnapommal. 
Nap közben egyébként nem is volt semmi probléma. Reggel pirítóst és főtt tojást ettem a kisfiammal. A délelőtt többi részét rohangálással töltöttem mindenféle ügyintézés miatt. Délután tettem- vettem, főztem. Apropó főzés... Nagyon nagy szerencsém van abban, hogy a párom toleráálja, sőt, támogatja a fogyókúrámat, de tegnap úgy gondoltam, főzök neki is. :) Az én ebédem párolt csirkemell és rizs volt. Úgy döntöttem, hogy sült csirkét fogok főzni neki és maganak is. Itt persze megjegyezném, hogy nálunk a sült csirke sütőzacskóban készül egy csepp hozzáadott zsiradék nélkül. Ezzel azért betaláltam, mert Ő is nagyon szereti és végre 3 nap után együtt ettünk és ugyanazt. Természetesen az adagokban volt némi külömbség. :D 

  Feljebb már említettem, hogy névnapom volt tegnap és várhatóak voltak a szüleim, illetve a testvéreim egy kis köszöntésre. Így aztán kénytelen voltam sütni valamit. A választás a kefíres sütire esett (kefíres süti recept, nem diétás, de nagyon finom), ráadásul két adagot kellett gyártanom belőle. Egyébként számítottam rá, hogy nem fogom kibírni, hogy nem kóstoljam meg, így az ebéd adagból lefaragtam egy kicsit és a vacsorára szánt 2 db almámis maradt a gyümölcskosárban. Hát igen, valamit valamiért. :) Szóval ettem egy szeletke süteményt és hozzá Zéro Colát. Hozzá teszem, abszolút nem támogatom az üdítőitalok fogyasztását, függetlenül attól, hogy van-e benne Kalória vagy sem, mert alapvetően károsak, de itt, a buli hevében nekemis kellett egy kicsi. :) 

Szóval kompromisszumot kötöttem, és meg is lett az eredménye, ma reggel 105,1 kg-ot mutatott a mérleg, ami 5 kg-mal kevesebb, mint amivel kezdtem! Juhhhééééé  Bár tudom, hogy ennek nagy része víz, mégis örülök az elért eredménynek. 
   Lassan elérkezik az a rész, ahol megáll a fogyás, ez le is hangol egy kicsit. Jó látni napról- napra, hogy kevesebb vagyok.
Ezt egyébként átvészelni, ill. rövidíteni egy kis anyagcsere gyorsítással lehet, amit több féle képpen lehet elérni. A legegészségesebb a sportolás és a megfelelő mennyiségű tiszta víz ivása. Esetemben a sport még kizárva az extrém túlsúly miatt. A másik, nagyon hatékony, ám természetes módszer az almaecet alkalmazása, melyről bővebben a noinetcafe.hu- n olvashattok. 

5. napra fel! :)