2016. június 5., vasárnap

6. Nap- A kísértés

Az ember esendő!
Azt hiszem ez a mondat a legtalálóbb. Tegnap arra ébredtem, hogy iszonyatosan éhes vagyok, azonban nem tudtam azonnal reggelizni, mert természetesen minden körülmények között a kisfiam az első! Aztán sietni kellett a bevásárlással is. Szóval ki voltam éhezve! Talán ez még a kisebbik probléma lett volna, de kezdtem belecsúszni egy depresszióba. Még a párom is észrevette, hogy valami nagyon nem stimmel! Az egésznek az lett a vége, hogy felrúgtam az aznapi étrendet, reggelire 2 zsemlét ettem párizsival és savanyított paprikával. Az ebéd húsleves volt. A vacsora pedig virsli. Azért próbáltam a kihágást valamelyest enyhíteni.

Annyira nem lepett meg, hogy eddig bírtam. Nem ez volt az első, hogy ezt a diétát nem tudom végig csinálni. Végül minden alkalommal ezzel kezdtem, majd áttértem valami másra.
Számomra a Update sokkal könnyebben tartható, de kezdésnek nem jó. Az elején jól jön egy mankó, egy fix étrend. Aztán jöhet a Norbi fogyi. :)
Szóval ma délelőtt reggeli után ruhában megmértem magam. 106,2 kg. Pontosan ugyanannyi, mint tegnap reggel, éhgyomorra, ruha nélkül.
Úgyhogy a kúra nincs kudarcra ítélve :) Folytatom tovább! Na, ki tart velem?