2016. június 2., csütörtök

Az első három nap

Az elhatározás megszületett és belevágtam!
Nem mondom, hogy könnyű volt, de rávettem magam és ez a fontos! :) Egész nap azzal szórakozattam magam, hogy mennyit fogytam :D Jah.... 10 dekát. :)
A post alá felteszem azt a fix napos diétát, amit követek. Nem könnyű, de így legalább nem tudok kísértésbe esni.
Így nézek most ki!



Ahogy a képen is látszik, 110 kg-mal kezdtem el a fogyókúrát. 

Lássuk részletesen a napokat:

1. nap: Pokoli nehéz volt. :) Éhes voltam, de az optimizmus és a fogyni akarás átlendített ezen.
2. nap: Nagyon könnyű volt, de szerintem csak azért, mert egész nap a kertben dolgoztunk a párommal és nem is gondoltam arra, hogy ennem kellene.
3. nap: A délelőtt könnyű, de délután elég éhesnek éreztem magam. Vacsi után gyorsan lefeküdtem, de mikor keltem a kisfiamhoz, azért éreztem némi kongást odabenn a hasamban.

És, most pedig lássuk magát a diétás étrendet, ami végigvezet ezen a 2 héten.


2 hét a javasolt időtartam. Eddigi tapasztalataink alapján 7-8kg-ot is lehet tőle fogyni. Valamelyik klinika adta ki.

1.nap 
R: 2db kockasajt, 5dkg párizsi, 2dl tej 
E: 1db zsömle, 1 db virsli 
V: 2db pirítós, 1db banán 

2.nap 
R: 3db Abonett, 5dkg trappista, 3dl tea 
E: 20 dkg hal, saláta 
V: 1 zsömle, 1 kefír, 1 főtt tojás 

3. nap 
R: 2 tükörtojás, 2 pirítós 1 paradicsom 
E: 20 dkg főtt zöldség, 5dkg trappista 
V: 5dkg pulykamellsonka, 1 alma, 3dl tea 

4.nap 
R: 2 főtt tojás, 2 pirítós, 2dl tej 
E: 20 dkg párolt csirkemell, 1 adag gyorsrizs 
V: 2 alma 

5.nap 
R: 2 kockasajt, 2 szelet gépsonka, 3dl tea 
E: 3tojásból rántotta, 1 paradicsom 
V: 1 zsömle, 1 kefír, 1 alma 

6.nap 
R: 1 főtt tojás, 5dkg párizsi, 2 pirítós 
E: 22dkg főtt marhahús, krumplisali 
V: 3dl tej, 1 alma 

7.nap 
R: 2 virsli, 1 zsömle, 1 paprika 
E: 1 tányér húsleves, 20dkg csirkemell roston, zöldségköret 
V: bármelyik az előzőből


Nagyon nagy köszönet a fogyokurak.hu - nak, mert ott találtam ezt a fix menüs diétát. 

Szóval, akinek kedve van hozzá, csatlakozzon hozzám! :)